Varför jag ej bloggat!

Hej! 
Jag har vart borta ett par dagar, anledningen är väl för att jag har haft väldigt mycket att göra. Har även haft en katt som inte har mått bra, nämnde de i ett tidigare inlägg. Så vi var hos veterinären i torsdags i ett par timmar. Och stressen,oron och det ständiga passandet har gjort att jag sovit dåligt och varit helt paj dagtid. Men nu är hon pigg och på bättringsvägen! 

Har precis varit ute och rensat lite ogräs, kände att jag behövde en paus så gick in och gjorde mig en smoothie.  Sambon klipper gräset och de luktar så gott! Älskar doften av nyklippt gräs. 

Idag blir det en lugn dag eftersom jag ska jobba natt. Nu är långledigheten över för denna gång! Men ser fram emot vad veckan har att erbjuda, mycket spännande saker så är väldigt förväntansfull :) 


Testade något nytt denna gång. Verkligen super god! Köpte den på Willys för 28:-  verkligen värd att testa!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback