Regn och rusk!

Detta väder alltså, vad ska man säga?  De räcker med regn. Vill ha sol och värme! 

Kom allafall hem för en stund sedan, var ju som jag nämnde igår med min vän till hennes nyköpta hus!  Fick lite gjort så de känns bra.  Hundarna fick springa av sig rejält så nu ser min vita hund mer brun ut än vit, så strax ska hon få duscha :) 

Nu ska jag vila en liten stund innan jag ska påbörja maten och byta om.  Ikväll är de möte på jobbet och innan de ska jag försöka hinna förbi arken och kolla efter ett annat kattfoder. Mina äter ju royal canin men den stora damen är extremt kräsen när de gäller mat, har prövat de mesta i både mjukmat och torrfoders väg men knappt något duger. Så har ni något tips så kom gärna med de :) 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback