Jobb och solhäng

Hej på er! 
Vaknade inte för så länge sen efter nattens jobb! Gick raka vägen ut i solen och satt mig, får passa på att njuta av solen så länge den varar. De ska ju bli sämre väder igen.

Pappa och lillebror kom över nyss, min lillebror ligger redan i poolen. Han är verkligen ett "vattendjur".  😀 

Jag tog mitt första dopp här om dagen, inte för att de var planerat! Åkte i med alla kläder.  Men så är det varje år, Robin slänger i mig så fort han får tillfälle.. Haha!  

De är lite svårare för mig att slänga i honom, han är så stabil och stark i bena och kroppen allmänt. Så varje gång jag försöker putta i honom så slutar de alltid med att jag själv åker i..  Men jag lyckades en gång förra året att få i honom, nackdelen var ju att han hade på sig både mobil och plånbok, vilket kanske inte var sådär jätte lyckat.. Haha 😂

Nu ska jag äta lite middag och njuta av kvällssolen en stund innan de är dags att bege sig mot jobbet igen! 🌞






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback