En huvudvärk som inte vill gå över

Som rubriken lyder så har jag haft en huvudvärk som inte velat ge med sig riktigt och jag blir så extremt påverkad av min huvudvärk då den alltid är så extrem.  Så jag har inte alls gjort så mycket idag,  fixat lite smått i trädgården bara. Sen har jag bara kollat på serier och gosat med djuren, pappa kom över en sväng på eftermiddagen på kaffe också! 

Så nu ska jag gå och dammsuga upp all jord som ligger överallt i gästrummet då min lilla katt tyckte de var väldigt roligt att ha ner en kruka på golvet, haha! 

Nej nu måste jag sluta, kattungen hänger i min arm och vill ha min uppmärksamhet så bäst man leker henne trött en stund :) 



 


Åh vad söt hon eee :D man smälter ju !!

2016-05-20 // 21:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback