Äntligen långledig!

Hej! ☺️
Så hörrni, nu är jag äntligen långledig! När jag jobbar såhär tre nätter på raken så är jag oftast helt paj mellan nätterna och därav min låga uppdatering! 

Men nu har jag vaknat och sitter för tillfället och dricker lite kaffe och försöker vakna till liv.  Idag är de ju fredag, hur härligt? Dock hade de ju kunnat vara bättre väder men med min vanliga tur så blir det alltid dåligt väder när jag ska vara ledig så jag är inte ett dugg förvånad faktiskt, haha! 

Idag ska jag bara ta de lugnt, brukar inte  orka göra något märkvärdigt när jag går av för oftast är jag helt slut! Men ska allafall iväg en sväng till en vän på en kopp kaffe!  :) 

Fick även en stor påse med rabarber av henne så ska nog slänga ihop en paj sen.  






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback