Godmorgon lördag!

Hej på er!
Blev ingen uppdatering igår. Hade fullt upp hela dagen och när jag väl satt mig ner så somnade jag nästan sittandes, haha. 

Idag är de lördag, sambon klipper gräset och jag sitter och dricker kaffe på pooldäcket och njuter av ljudet och lukten från gräsklipparen, dock blåser de rätt kyliga vindar.  

Sitter och kikar på alla blommor jag planterade igår, var nämligen på plantagen och skulle köpa en orkidé till en vän men såklart så köpte jag en hel del mer än de, så blir de alltid när jag går in i en blomaffär, älskar blommor! Men de jag skulle komma fram till var att jag nästan aldrig blir nöjd över vart jag placerar krukorna någonstans, flyttar dom alltid flera gånger för att se om de kanske skulle passa bättre någon annanstans, jag vet.. helt korkat!! Haha!! 

Idag ska jag hem till en kollega/vän. Hela vårt nattgäng ska ses och äta kräftor och dricka gott!  Det blir inge alkohol för mig dock, så jag kör istället :) 

Vi hörs lite senare ! 😃








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback