En fredag många lär minnas

Idag är de fredag, och många tar studenten idag. Tänk att de redan är fyra år sedan jag tog studenten, tiden går verkligen ruskigt fort.  Jag hoppas allafall att alla ni som tar studenten får en helt underbar dag och njut av varje minut för idag är de er dag! :)

Jag var hur som helst uppe med tuppen idag, klev upp 05.30. Hade nämligen en tid hos min sjukgymnast tidigt. Efter de åkte jag och handlade lite inför helgen, vilket vi alltid gör på fredagar. Robin ville grilla ikväll men jag var mer sugen på kräftor så jag köpte faktiskt de, ska bli såååå gott! Jag är verkligen ett stort fan av kräftor :) skaldjur överhuvud taget är de bästa som finns! 

Annars blir de en lugn helg, ta dagarna som dom kommer. Har ingenting planerat vilket är ovanligt men skönt! 

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och invänta sambon som lär komma hem snart . 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback