Roadtrip och Äkta polkagris från Gränna

Hej!
Igår var jag helt död när jag kom hem, somnade såfort jag la mig i soffan.

Så vad gjorde jag?
Jag följde med min pappa till växsjö för att köpa en bil men passade även på att gå in på Gränna när man ändå var där, de va häftigt att se hur dom gjorde polkagrisar. Sen var jag ju såklart tvungen att köpa hem färska polkagrisar, man kan ju inte åka till Gränna utan att köpa med sig hem? Haha..

Men jag var så trött när jag kom hem, runt 100 mil körde jag igår och hade knappt sovit något heller natten till igår så ja, rätt mör var jag!

Idag har jag inga större planer än att bara aktivera min överenergiska valp här hemma. Vädret är ju inte de bästa så då får man göra de bästa av situationen!

Hoppas ni har haft en bra helg!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback