två timmar kvar!

Godmorgon!
Många av er sover säkert nu, själv jobbar jag. Två timmar kvar tills jag slutar, längtar ganska rejält efter sängen nu kan jag säga.  Sista veckan innan semestern, på måndag nästa vecka går jag av och har då 5 veckors semester! Förstår ni lyckan!
 
Helgen gick väldigt fort, fredagen spenderade vi mycket ute. Vi köpte en gräsklippare (inte en dag förssent) och jag höll på att slita med dendär jäkla gräsmattan ett bra tag innan de vart klart, fick ta fler pauser för att skälla och gnälla på robin över hur drygt de är med stor tomt, haha.  De kändes som de aldrig skulle ta slut, men de gjorde det - tre timmar senare.. haha
 
Vi höll på och pysslade och grejade ute hela kvällen sen åkte vi och köpte pizza och slappade framför tvn, en riktigt skön dag! 

Lördagen hade vi vänner över på middag, vi grillade och drack vin och spelade massa spel. Det var verkligen en grymt lyckad kväll. Dock inte lika roligt på söndagen, låg bakis hela dagen. Men det var de värt!
 
Nu måste jag springa på lite larm, jag skriver igen när jag vaknat i eftermiddag. 
 
Ha en bra dag, Kram 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback