Tiden är knapp, ta vara på den.

Gud vad dagarna går fort, känns bara som att man hinner blinka så är dagen över.  Tänk, de var ett x antal år sedan som jag bodde hemma, gick i skolan,  trodde på tomten, lekte med kompisar ute på gården osv..  Idag är man sambo,  har eget hus, djur, jobb.  Idag är eget ansvar jätte viktigt för att vardagen ska fungera, förr när man var liten så var man ju bara ett barn och van att mamma och pappa hjälpte en med de mesta.  

Hur som helst, nu har jsg krupit ner i soffan med en katt i famnen och sambon och hundarna intill mig. Poppat lite popcorn och brasan är tänd. Riktigt mysigt faktiskt. Så nu tänkte jag avrunda dagen och säga godnatt! ☺️

Sov gott allesammans, - de ska jag minsann göra när de blir dags 💤







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback