SpelkvĂ€ll đŸ€“

Hej! 
Har haft en riktigt hĂ€rlig kvĂ€ll! Var ivĂ€g till Ikea och köpte en byrĂ„ och lite smĂ„saker till hallen tidigare Idag ( bild kommer imorgon) och jag Ă„ngra mig direkt nĂ€r jag kom in pĂ„ Ikea, det var liksom vi och halva VĂ€sterĂ„s dĂ€r, haha..  Menmen, jag överlevde och kom hem lagomt mör dĂ„ jag hĂ„llt igĂ„ng sen 05.30 i morse.   Kort efter de kom Ă€ven min syster och hennes man över hit pĂ„ spelkvĂ€ll, mycket trevligt! Nu sitter vi allesammans i soffan och jag kĂ€nner hur tröttheten tar över.  Men fĂ„r allt hĂ„lla mig vaken en stund till! 

Hoppas ni haft en underbar dag! Nu ska jag vara lite social hĂ€r, sĂ„ vi hörs i morgon igen!  Godnatt đŸ’€





Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback