Godmorgon

Godmorgon måndag! 
Vaknar upp till ett soligt men fint vinterväder. Snön ligger fint på backen och det är lagomt kallt ute, ska snart koppla hundarna och ta en promenad! Den lilla är inte så förtjust i snön då hon tycker att de blir för kallt under tassarna medans den stora älskar de! 😀 

Jag klev som vanligt upp väldigt tidigt idag, kaffe fick starta min morgon innan jag gjorde alla vanliga morgon sysslor. Så nu har jag landat i soffan och kollar på serien bron som är en sjukt bra serie. Kan verkligen rekommendera den. Ska som sagt snart ta en vända med hundarna innan jag tänker börja plocka ner julen lite lätt. Tog ner granen igår och tänker börja med resten idag eller i morgon. För mig är julen över efter julafton, då vill jag bara ta bort allt för då har jag tröttnat så pass mycket att jag inte orkar se de längre. Japp, sån är jag 😊 

Anledning till att jag ej bloggade så mycket igår var för att de gick i ett igår, samt att vi hade besök på kvällen. Var så trött så jag somnade på soffan rätt tidigt.  Därför lös de frånvaro här! 

Nej nu ska jag kolla klart detta avsnitt innan jag sätter fart! 

Hörs senare ❄️






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback