Vill ha 😍



NÀr jag var i Karlstad sÄ gick vi runt i olika bilhandlare för att sambons Pappa planerar att köpa ny bil, perfekt tÀnkte jag. ( Àven om jag inte ska köpa egen bil Àn ) men titta kan man ju o fÄ lite idéer. Golf Àr ju en bil jag Àlskar att köra, dels för att vi körde sÄna pÄ körskolan men Àven ocksÄ för att de Àr en otrolig lÀtt bil att bÄde köra och hantera. Den Àr sÄ liten, smidig och bensinsnÄl. Dock kostar dom ju efter de ocksÄ, skaffar jag en golf i framtiden sÄ ska den va relativ ny och dÄ kommer man ju upp i en hög summa, trÄkigt nog.

MÄnga sÀger " men Sandra, polo ser ju ungefÀr likadan ut, drar mindre bensin och Àr betydligt billigare. " ja sÄ kanske de Àr men polo Àr en sneak modell av golf och de syns verkligen, dom Àr inte alls lika snygga. ( nu Àr inte utseendet allt pÄ en bil ) men golfen Àr bÀttre i allt, utom att den drar mer bensin men de Àr inte mycket de skiljer sÄ de kan jag leva med. Varför köpa sneak nÀr man kan köpa Àkta, right? ;)

dock Àr golfen pÄ bilden vÀrsting golfen och de behöver jag inte, de Àr golf r, vilket betyder att den Àr mer sportig och har mer hÀstar en dom andra golfarna. allt i ett mer överdrivet format.
och de behöver jag ju inte riktigt.

ska inte haka upp mig pÄ detta, ska ju inte
köpa bil nu eftersom jag i november fÄr gÄngavstÄnd till jobbet, kÀnns lite onödigt :)! fÄr nöja mig med att köra sambons bil sÄ lÀnge.




Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback