Min kväll

Min guldklimp linn kom och hämtade upp mig vid sex taget och sen åkte vi och köpte lite fika och åkte ner till hamnen och satt oss och pratade massa och hade de allmänt mysigt. Sen åkte vi till mitt jobb där jag träffade mina efterlängtade jobbarkompisar och hämtade upp linnea. alltså tre tjejer i samma bil kan bara sluta på ett sätt, skrattade så magen vek sig och tårarna sprutade. vi åkte förbi hässlö där vi alla tagit körkort och hälsade på dom som var där nu, hängde där ett tag innan vi åkte hem sen. alltså, ja vad ska jag säga. kvällen var grym, länge sen jag skrattade såhär mycket alltså. Glömde dock att ta kort, blev bara några enstaka men tror ni klarar er.

Nu kolla lite tv innan jag ska sussa, fullspäckad dag i morgon.

Godnatt på er, sov gott!
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback