att stanna upp och andas!

Hej!

Idag har jag haft en riktig chilldag, vilket verkligen var behövligt. Har bara gjort alla vardagliga sysslor och tvättat massor. Jag behövde verkligen en lugn dag då de varit något varje dag, min mage har börjat strejka ordentligt igen, i morse hade jag så ont och det är ett tecken på att jag stressar för mycket. Jag måste lära mig att tagga ner och inte ha för många bollar i luften samtidigt, de är aldrig bra i slutändan. Jag måste lära mig att det faktiskt är okej att ta de lugnt.

Har precis duschat och fixat maten som står och puttrar på spisen, den ska stå ett par timmar så den blir mör och god. ikväll blir de skinkstek, brunsås, potatis och grönsaker. En perfekt lördagsmat!



bilden är tagen i förmiddags då vi skulle ta en promenad, han ville verkligen inte gå ut men han var så illa tvungen. Dock vägrade han gå efter ett tag så de var ju bara att vända och gå hem igen. En hund som inte gillar vatten så värst mycket, haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback