you make me happy

Hallå!

Gud vad klockan har gått fort idag och då har jag ändå varit vaken sen tidigt i morse, vi båda klev upp i skaplig tid och åkte till mamma för lite kaffe och skitsnack, rätt kul då både hon och min lillasyster fortfarande gick i pyjamas.  Vi blev iaf kvar där ett tag innan vi åkte och handlade lite, hittade äntligen kaffefilterhållare som jag letat efter i seriöst år och dar.. men har inte hittat "the one" utan bara några sunkiga som ej passar in i min hollywood lägenhet, haha skoja! Men jag vill gärna ha vitt, vitt är fräscht och speciellt i inrednings-matrial och nu hittade jag äntligen den rätta, superduper nöjd verkligen.  Hittade även ett par super söta ugglor. Och då ska ni veta att jag är en uggle-nörd. Allt som har att göra med ugglor dör jag seriöst för, skulle kunna köpa varje uggla jag ser, dock måste jag dra i handbromsen då jag redan har massa ugglor hemma, alltså inga riktiga.. eller;)? haha. Dock kan man inte få för mycker ugglor, men de tycker robin så vi får väl mötas halvvägs.  Kan snällt tacka min käre mor och bästa vän Amanda som fått mig till den uggle-nörd som jag är idag, dom är ett snäpp värre än mig, då är det illa va? ;)  
 
Hur som helst, efter lite shopping av både mat och annat skoj så avslutade vi med en mysig lunch utomhus. Super härligt att bara sitta och prata om allt mellan himmel och jord, bara jag och min älskling.
 
Imorgon åker han och hunden till karlstad och blir borta till nästa vecka, han har ju semester så tycker verkligen han kan åka och umgås med sin pappa och släkt eftersom jag ändå jobbar hela helgen + mån-tis.. Jobbar hela dagarna så jag är ändå inte hemma. Önskade verkligen jag kunde följa med, men det kommer fler gånger! 
 
Nu har robin åkt till jobbet en stund, han skulle fixa något och då passa jag på att dricka lite kaffe och skriva en snutt här, ska ta och gå ut med hunden innan vi ska springa till svärmor en vända. Juste, måste även förbi min jobbarkompis och lämna lite saker. Skönt att ha alla nära, granne med både svärmor och jobbarkompis. 
 
Neheni.. Vi hörs sen!

 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback