påväg mot jobbet

halloj!
sitter i bussen påväg till jobbet, är inte ett dugg peppad på att jobba denna helg. De är liksom andra helgen i rad.. känns sådär! men att klaga hjälper ju inte, ellerhur? bara att ta sig igenom den.

Nu är de endast tre dagar kvar tills jag ska operera mig, känner att nervositeten börja smyga på sig nu. men de ska bli skönt att få den gjord, så jag förmodligen slipper att ha ont sen.

Vad har hänt annars på sista tiden? typ ingenting speciellt. jobb och umgås med familj är väl typ de man hinner. Igår kväll träffade vi Robins gamla vän Anton och hans vän på några cigg o Skitsnack, va skit kul att träffa honom. va ett tag sen sist mena jag. :)

nej nu ska jag strax hoppa av!
Ha en skön fredag nu och njut av helgen. kram






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback