dagens shopping


köpte faktiskt kläder med färg, brukar annars vara tråkig när de gäller färger men dessa köpte jag på hm. en klänning och en stor kofta/cardigan liknande. dock är färgen på koftan orättvis, den är mer nyon färgad, svårt att förklara men den e inte sådär orange som det ser ut iaf.


ett par vita spets-ballerina.

leggins med spets ( såg nu att hundens märgben var med på bilden, haha)

 
bättre bild på klänningen !


lite smink dock var detta inte allt, köpte även ett puder från fit me. Hann använda den därför den ej är med på bild,  orkade inte gå och hämta de.  (latmask) 



sen avslutningsvis en studentpressent. nöjd med shoppingen och shopping sällskapet. hade det super trevligt med mamma och min syster. Kan verkligen skratta ihjäl mig ibland åt dom. Man har då aldrig tråkig med dom, man märker klart och tydligt vilken sida av släkten man fått humorn ifrån, haha.

Nu är jag trött, ska ta en kopp kaffe och luta mig tillbaka i soffan innan det är dags att förbereda mat till sambon. Dock inget avvancerat idag, yeeey!!

Kram 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback