Min helg!

Hallå!

sitter i skrivande stund hemma hos svärmor och bara tar de lugnt. Ska snart promenera hem och slänga mig i soffan och bara andas. har haft en full späckad dag och har mer eller mindre inte varit hemma alls mer än när jag lagade mat. vaknade rätt tidigt o tvingade Robin att vi skulle åka och köpa färsk frukost, sagt och gjort de gjorde vi men de blev mycket mer än så. Vi flängde runt i säkert 5 butiker innan vi kom hem. Men ca två timmar senare fick jag min frukost och fick lagomt slänga i mig den innan vi skulle iväg igen, Denhär gången till bellevue för lite bedminton. Efter de åkte vi hem o lagade mat sen vidare hit så nu är jag trött!

i fredags var jag hundvakt åt en kompis hund så spenderade mycket av tiden ute.
lördags åkte hunden hem och vi åkte till min syster för melodifestivalen-mys. riktigt roligt och kvällen avslutades på mammas jobb där vi allesammans åkte dit och fikade med henne o hennes kollega. träffade även min andra syster och hennes kille en stund innan vi åkte hem och landande i soffan.
.
så min lediga helg har varit jätte mysig. Så nu ska batterierna laddas för en ny vecka med jobb.

hoppas er helg varit bra?
kram Sandra






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback