Så grymt glad, jag klarade det

hejsan
nu var de ett tag sen sist jag skrev igen men jag har faktiskt en väldigt bra anledning till de, jag har nämligen spenderat all min tid o energi på att ta körkort och idag körde jag upp och klarade det så nu har jag äntligen körkort efter nästan tre veckor med blod svett o tårar, intensivkurser är verkligen inte en dans på rosor men är väldigt glad över att jag gjorde det, hade nog aldrig lyckats tagit körkort så snabbt annars, haha.

aja, orkar inte skriva så mycket mer idag. Är helt slut efter dom här veckorna, ska krypa ner i soffan under en filt nu och bara vara. Har tänt massa ljus, de är ju så jäkla kallt? klätt på mig sockor och långbyxor också, haha.

ska verkligen njuta av mina två sista veckor nu av semestern innan allvaret drar igång igen.

godnatt och sov gott, skriver imorgon igen.





DU ÄR GRYM HJÄRTAT!!! <3

Svar: Åå tack min finaste ♡♡♡
ssandraewelina.blogg.se

2014-08-22 // 12:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback