Godmorgon fredag

Idag är de fredag, härligt va?

Jag vaknade himla tidigt idag, tror inte klockan ens slagit 7. klev upp när jag insåg att jag aldrig kommer somna om och tog en långpromenad med hunden, så nu har jag nyligen slängt in mig både kaffe o frukost och krupit upp i soffan med lite tända ljus. Super mysigt sätt att vakna på och speciellt när de är sånt skit väder.

har inga direkta planer för idag, funderade på om jag skulle ha bilen o skjutsa iväg sambon till jobbet men känner att jag ändå inte behöver bilen då jag inte har några planer inbokade. hade behövt åka till Hässlö o lämna tillbaka lite saker som jag fick i början av kursen samt köpa en tårta o tacka för allt. Men tror jag gör de på måndag istället.

vad har ni för planer denna fredag?
kram








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback