sjukstuga

Tänkte göra ett försök att blogga lite igen.
 
hej.
Söndag kväll, ljusen är tända och jag slängde mig precis i soffan efter att ha gått sista rundan med vovven. Så nu tänkte jag faktiskt ta och titta på johan falk som precis började på fyran. Jag har iof sätt den förut men vad gör de? :) 
 
Annars då? Livet rullar väl på som vanligt. Jobbar och umgås med familj o vänner så gott de går och hinns med. Sambon har ju bytt upp sig rejält och blivit chef. Men de tror jag att jag nämnde förut så jag behöver inte gå in mer på de.  
 
Veckans som varit har inte varit den bästa veckan, sambon insjuknade i förra söndagen i magsjuka och låg dålig i flera dagar. Uppkäftig som jag är så skröt jag om att jag klarat mig o virse versa men de fick jag äta upp sen. På torsdagen under jobbtiden fick jag lov att åka hem pågrund av samma skit - magsjuka.  Är fortfarande inte helt pigg, känner av både trötthet och illamåande fortfarande men de är en klar förbättring. Jag är ledig i morgon allafall så jag har en extra dag på mig att kurera mig lite längre, behövs kan jag säga då jag har en riktig tuff jobbvecka med både utbildningar o massa annat på schema. Det är även min jobbarhelg som kommer så jag behöver få mer krafer så ge mig dom nu är du snäll.. vem man nu ska be till ;)
 
 
Snart är det jul också. Hur ska ni fira er jul? Själv har jag inte planerat julen än då jag jobbar. Om jag jobbar kväll eller dag vet jag inte men jobbar jag kväll så är julen i stort sätt redan försörd så då hoppar jag julen i år. Jobbar jag dag så får jag se vad jag gör efteråt. De känns rätt trist och ledsamt då julen alltid har varit en stor del av mig och betytt oerhört mycket. Men vad ska jag göra? Detta är vuxenlivet och jag har valt att jobba inom detta yrke och då får man ge och ta helt enkelt.. inget mer med de. 
 
 
Nä nu missar jag hela filmen med mitt babbel. Jag skriver mer sen!
Kram S 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback