läker tiden sår?

Hej!
Varit vaken sen 8 ungefär. Legat o kollat på en serie jag började nörda igår. 
idag mår jag mycket bättre så nu är jag taggad inför en veckas arbete. Vad gör ni en söndag som denna?

Jag ska bara ta det lugnt och försöka bli 100 % frisk tills i morgon. Eller okej, i morgon är jag ledig. På tisdag kör jag på igen. Så jobbar jag tills fredag, sen är jag ledig helgen och då ska vi packa in vovvarna i bilen o åka till karlstad. Blir härligt att lämna västerås även om det bara är ett par dagar.  känner att jag behöver andas en annan luft, få byta miljö och släppa allt de som tynger några dagar. Känner mig så otroligt stressad som människa, känner att jag inte riktigt pristerar mitt yttersta längre.. att jag inte kan och orkar göra de? skitsamma, de spelar ingen roll. Allt ordnar sig nog tillslut. måste bara ge de tid, tiden visar..
 
Vi hörs sen
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback