så sjukt trött.

Hallå!
sitter i skrivande stund på jobbet med halvtöppna ögon, helt slut. De har varit fullt upp ända sen 07.30 i morse, knappt att man suttit i två minuter så nu har de tagit på mina krafter. Jag hoppas verkligen att halvtimmen som är kvar går fort, men bara för att jag väntar in klockan så kommer den gå apsegt! De är så de brukar vara, right?
 
 
aja, vad händer sen då? jag kommer slockna så fort jag lägger mig ner så jag ska försöka sysselsätta mig med något under kvällen, annars kommer jag inte kunna somna ikv. Tror min syster skulle möta upp mig på jobbet och sen får vi se vad vi gör, måste i vilket fall som helst hem och ta ut hundarna. Ska se om de kanske blir en skogstur? avslappnande och bra för kroppen.
 
 
nog med pladder, har väl tröttat ut er tillräckligt. Nu ska jag försöka fixa de sista här på jobbet och förhoppningsvis ta mig hem sen.
 
 
Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback