Sån jäkla bra dag!

Sitter på bussen hem efter några timmar jobb. Slipper som tur var att åka en till buss, pappa och hans tjej var så gulliga och ville hämta mig, vet inte hur många gånger dom gjort de, så söta!!

Har fått så många bra besked idag så jag är så jäkla glad, en stor sten har verkligen lossnat från mina axlar. Ni vet intervjun jag var på för ett tag sedan som jag skrev om? Jag fick jobbet!!! Så jäkla skönt att slippa gå som timme och få 75% liksom.. De behövde jag, eller ah vi behövde de.. Ekonomiskt! De kostar ju en del att flytta och vi som ska totalrenovera den nya vi köpt så då passar detta utmärkt!

Nu måste jag hopp av bussen. Skriver sen



» Vikky

Vad är det för jobb du fått? Grattis till det!

2013-03-18 // 20:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback