phuuuu, andas en stund.

Godmorgon V
 
gud vad seg jag idag, ont överallt verkligen. Skulle egentligen ha varit i gamla lägenheten och städat, men tror jag skjuter de tills i morgon faktiskt. Ska försöka komma i ordning så mycket som möjligt här istället. 
 
hur som helst, klev upp vid halv 10 ungefär och gick på promenad med hundarna, dum som jag var trodde jag att de nog skulle vara lite "kyligare" vid den tiden, men ack så fel jag hade.. jag höll ju på att svettas ihjäl. Idag är det verkligen kanonväder, synd att man inte ens hinner njuta av de pga allt som finns att göras. Dom flesta som kommer tillbaka till jobbet från semestern är utvilade, jag kommer vara raka motsatsen.. haha 
 
nu ska jag försöka få fram lite frukost och ta och röja upp här! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback