Godmorgon torsdag!

Godmorgon höörni
 
helt galet vad trött jag är,  fast jag sovit bra i natt? hm..  
 
de får bli ett snabbt inlägg då jag är på språng, ska iväg med hunden till en vän sen så ska jag städa i gamla lägenheten så skiten blir klar nångång, annars är jag expert på att skjuta upp saker - och de är ej bra just nu, haha. Tror vi får lite besök ikväll också, de väntar att se. Inte så kul att ta hit folk i denhär röran men vad ska man göra? bron byggdes inte på en dag så man får ge det lite tid. :) 
 
 
och i morgon är de väl midsommar? helt snurrig på alla dar men tror det är det iaf, haha.  Har ni några planer? Jag har inga större planer faktiskt, tror det blir en vända till mamma iaf och sen får vi se. 
 
Nej nu måste jag leta fram sminkväskan och kleta på ansiktet så jag inte skrämmer ihjäl folk. 
vi hörs sen va? puss 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback