vädret gör mig galen

Hej!
Nu har jag inte uppdaterat sen i förrgår tror jag? men har inte haft ork.. all denhär process jag går egenom nu gör mig så otroligt trött, orkar knappt ta mig upp om dagarna. 
 

hur som haver, klev upp rätt tidigt och fixade lite hemma, gjorde min smothie och tog med amy och gick över till amanda för massa tjejsnack.  Tvingade sen med robin på en långpromenad med hundarna i denna kyla, och jag ångra mig halvvägs för mina fötter tappade känseln, likaså mina fingrar. Men har man hundar måste man ut ändå, så de va bara att traska på. Nu sitter jag i soffan och kollar runt lite på datorn men batteriet på datorn kommer strax lägga av och jag vet inte vart laddaren är så detta få bli ett snabbt inlägg.
 
Robin är hos sin mamma och jag ska snart gå över jag med, så fort yrseln lägger sig. 
Vad har ni haft för er idag? Nått roligt som hänt? :)


Puss
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback