fyll inte livet med dagar, fyll dagar med liv.

sådär, nu är jag äntligen hemma igen. Såg att jag bara gjort massa korta inlägg  (mobil-bloggningar) nu senaste inläggen så tänkte att jag skulle försöka skriva lite mer. 
 
Va ju iväg med Robin och svärmor och kikade runt lite i affärer, hittade en skit bra shaker som jag kan ha på träningarna. Har en liknande men mindre så behövde en större så nu har jag en.  Vi åkte även och handla lite smått, blev bara lite nödvändiga saker in i kylskåpet.  
 
Jag äter ju såå mycket fler gånger nu om dagarna, sex ggr om dagen och väldigt proteinrikt så ibland är det jobbigt att hålla koll på klockan så de verkligen blir  ca 2,5- 3 timmars mellanrum mellan måltiderna.  Men jag är glad över att jag inte flyter fortfarande, alltså bara äter flytande.. För de va väldigt jobbigt, dock väldigt bra för jag har gått ner 12 kilo totalt på tre veckor, så jag är nöjd. 
 
Träningsmässigt är de segt än, jag går väldigt mycket och de måste jag fortsätta med tills min sjukskrivning är klar. Om ca 3 veckor ska jag börja gymma med mamma och linda, då blir de gym minst 4 ggr i veckan, plus att jag och julia har lovat varandra att börja gå riktiga långpromenader några gånger i veckan, så de ska nog gå dehär. Har en målvikt och den ska jag bannemig nå. Nu när jag ändå gått ner så pass mycket redan så är det bara att köra på! :)
 
Sen är det någon som frågar om jag äter några som helst sötsöker och nej det gör jag inte, jag dricker vatten och äter inget fett alls, eller jo asså  typ när jag steker mat så har jag flytande margarin och ni vet sånt fett, men jag äter inte utemat och sånt längre och inget halvfabrikat. Försökte med fun-light safterna men efter operationen har jag haft svårt med saft över huvud taget, får bara ont i magen. Så jag nöjer mig med vatten och skulle jag vara sugen på något så gör jag i ordning en nyttig smothie. 
 
 
Nog om de, 
 
Vi ska nog gå över till sussie och Julia och se vad dom har för sig :)
Ha det så bra! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback