Zzz

Hej på er!
här blir min uppdate lite som den vill, men de vet ni ju redan.
 
Hur som helst, vaknade rätt lagom tid och gick upp och tog ut amy. Sen gjorde jag i ordning mig för att åka iväg med julia. Hon hämtade upp mig och amy sen drog vi till arken och köpte ny hundmat, vi passade även på att gå in på ica maxi och handla sen köpte vi med mat och åkte hem till mig och mös en stund innan vi åkte på mer äventyr, riktigt mysigt faktiskt!

Kom hem rätt sent, eller ah sent och sent, lagomt och städade undan lite och landade i soffan ett tag tills robin kom hem. Vi käkade lite och robin somnade medans jag kollade på dom nya avsnitten av sons of anarchy, ( stavning!)  ÄLSKAR serien boktavligt talat, helt såld. Nu måste jag vänta en vecka tills nästa avsnitt släpps, fy! 
kikade även en stund på efterlyst och fasiken va världen är äcklig, iaf folks beteenden och hur dom kan utsätta folk för de dom gör? fattar inte hur man kan vara så kall som person, men de kommer jag väl aldrig förstå heller. 
 
Har precis varit ute sista gången med amy så ska snart släcka ner och bädda ner mig framför nån film, ska nämligen upp tidigt i morgon och åka på nått tråkigt möte.
 
 
så, natti natti gott folk! 


 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback