Jag tror jag kan jag vill

Hej på er!
Förmodligen ligger ni allesammans och sussar nu eller är påväg hem från party eller liknande, men inte jag inte. Jag kör mitt andra nattpass på rad nu och jag kan ju säga att jag är trött, min kropp är inte van att jobba nätter så de tar ju ett tag att ställa om sig, plus att jag endast sov fem timmar när jag gick av igår morse. Så nu är jag helt slut, dock har min jobbarkompis och jag skrattat så tårarna runnit så de har ju piggat upp en del men tröttheten börjar ta över helt nu, men tre timmar kvar och sen får jag gå hem, som jag längtar!

Så de blir några timmar sömn när jag kommer hem och sen ska jag träffa Malin och Mange en stund, ska bli kul!

Nu måste jag springa på larm, vi hörs sen! Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback