"Jag är inte okej, du är inte okej och det är okej"

Hej på er!
ledig idag, vilket är otroligt skönt. Passade på att sova ut en stund och sen ta ut hundarna på promenad, sen la jag mig brevid en sovande sambo och slocknade igen så vi gick väl upp "helt" vid ett. Nu har älsklingen åkt ut till skultuna med stora hunden då han ska vara där i helgen och jag har precis diskat. Ska snart ta och byta om, har fortfarande sov-kläderna på mig.
 
 
Jag hade föresten en kanondag igår, vi åkte hem till min mamma efter jag slutat där de bjöds på både grillning, kubb,rosévin, vattenkrig och massa trevligt sällskap. Fick med mig eemelie hem och vi satt och spela kort ett bra tag in på natten innan hon begav sig hem. 
 
Dagens planer lyder: haha skoja, men idag ska vi åka till jo-berg och kolla på lite raggabilar tänkte vi och förhoppningsvis åka med eemelie linda och amir och bada ikväll :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback