Du har bara en chans, missa inte chansen att påverka

Tjenare!
Hur har ni de?  Jag har det helt okej, lite trött bara. Jobbade ju som jag skrev kväll igår och somnade väl inte förens vid 2, tar sån tid för mig att kunna koppla av, sen skulle jag upp halv sex igen så ja jag är helt slut. Kom hem vid tre och gick över till amanda och tog en cigg och snacka lite skit, nu sitter jag för tillfället och väntar på Robin och roger som är och fixar diskmaskinen sen ska jag ta cykeln till affären så jag får handla lite smått som jag behöver, i morgon skulle jag egentligen vara ledig men dom behövde folk så jag ställde upp, så jag ska jobba kväll i morgon. Då får jag lite sovmorgon iaf!  
 
Nej nu en cigg och ivänta Robin. 
Puss
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback