Din vän är svaret på dina önskningar.

tänk att det är ett nytt år? lite sjukt faktiskt,tycker året innan har gått så otroligt fort. Gav ni några nyårslöften då? det gjorde inte jag, för jag kan inte hålla dom. Däremot har jag satt mål jag vill nå men inte inom nått datum, utan jag tar det i min takt så det inte blir för mycket eftersom jag redan har det mycket runt om, så de ska inte behöva koka över liksom. ;)

hur som helst, sitter här och lyssnar på lite musik och kollar bak i min gamla blogg och sådär, så mycket minnen man saknar. Jag skulle göra vad som helst för att vara barn på nytt, få göra om allt igen fast hoppa över dom misstagen man gjort och gjort det så mycket bättre och annorlunda, inte förlora vänner man egentligen hade det så otroligt bra med. Men de är som alla säger, man vet inte vad man har förens det är försent!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback