arg tjej!

Hej guys!
har varit full rulle här idag, de började med att jag och grannen skulle ner till stan och handla o samtidigt möta upp min kära sambo, väl där möter vi upp en lagomt sur kille som fått böter av äckliga fitt kontrolanter utan anledning. 600 kr liksom? åt helvete med er, han gjorde inget fel så jag fatta inte varför han fick de. Ofta man inte ska få skicka biljetten när man står på bussen utan att få böter? idothelveten.  haha förlåt mina ord men fasiken va sur jag blev, han ska inte betala de om vi nu ska gå hur långt som helst med de, cpn. 

hur som helst så fick jag reda på att han skulle jobba ännu mer? han skulle egentligen inte jobba alls, men va snäll och ställde upp från 6-12 enbart för att vi skulle iväg o handla, men icke sa nice dom va i akut behov av hjälp så han fick jobba igen 3-20 så han är inte hemma än, stackarn. Han som är pågång o bli sjuk också, men jag och erik tog bussen iaf o handlade en del, kom hem vid halv fem och de va bara att gå på promenad med djuren. Nu har jag precis påbörjat maten så älskling bara kan äta när han kommer hem, och han får sin favoriträtt.

I morgon jobbar jag kväll, ända fram tills 22. Jobbar även helgen och måndag till freda nästa vecka. Men jag ska inte klaga, jag trivs men hade gärna stått över att jobba så sent på helgerna. Men de är som de och det är bara att finna sig i det, man får öva för snart går jag in i riktiga jobblivet och då blir det nog en del sånahär helger, bara fem månader kvar tills studenten.

Nej nu ska jag fortsätta med maten, åter igen så ber jag om ursäkt för mitt utbrott. Men gör man rätt så ska man fan inte få böter.  

Nog för mig! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback