även en liten stjärna lyser i mörkret.

Hej på er!
Som ni vet så kommer jag och går här på bloggen, man vet aldrig med mig men en sak vet man och det är att jag aldrig kan hålla uppdateringen som jag lovat, haha ;) 
 
Aja, idag har jag shoppat loss på ikea med min mamma och sambo, blev mycket snyggt hem faktiskt. Tänkte fota och lägga ut hur vi bor? kanske gör de i morgon om jag är riktigt snäll.  Men annars är de rätt lugnt faktiskt, skolan har ju börjat igen för vissa? och gud va konstigt de känns att inte gå till skolan som man är van vid, de tar väl ett tag innan man verkligen inser att skolan är över "helt" sjuk tanke egentligen. 
 
Vad har jag för morgonplaner då? Inga stora alls, älsklingen jobbar så jag ska väl storstäda tänkte jag och sen möta syster för att handla hårfärg, ska våga byta färg i morgon igen. Va ett tag sen sist nu och orkar inte vara mörk längre, dock tycker jag synd om mitt hår som faktiskt växt en hel del, så pass mycket att jag ej använder löshår längre och de är ett stort steg då jag tametusan alltid använt de sen jag blekte sönder de, men de är rätt slitet så de rycker i vilket fall.
 
Nej nu ska jag hjälpa robin att röja upp här innan amanda kommer på en cigg.  
hörs igen i morgon!  Puss
 
 
together we make a family 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback