Tisdag

hej på er!
Efter lite bök hela dagen så vände det negativa till de possetiva när Robin kom hem med en super rolig nyhet. Så snart blir det en stor förändring och jag längtar galet mycket. Vill inte säga för mycket nu, så avvaktar några dagar innan jag berättar för er, men jag tror faktiskt ni står ut ;)

Hur som haver, försöker få i mig lite käk nu. Blev en macka, allt jag ätit idag. Aptiten finns liksom inte, men de vänder nog. Robin är hos grannen och hjälper honom och jag kom nyss därifrån. Tänkte ta tag i lite saker här hemma innan jag går över igen. Vill att den besvärliga andningen ska upphöra, tråkigt när inte medicinerna ger den effekt den ska, blir ju tamtetusan galen. Nån som vill byta?  :)

Nej höörni, ett ryck nu och sen göra kväll nångång. Längtar tills jag får krypa ner i soffan men som de ser ut nu så får de dröja några timmar till, Puss 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback