Söndag

Godmorgon
Ush vad seg jag känner mig, helt virrig i huvudet.  Aaja, vaknade för ca en timme sen då robin skulle iväg till jobbet. Och vaknar jag så kan jag inte somna om, inte om de är så ljust ute som de är. Så de va bara att ta sig upp, har druckit lite te då min hals har något emot mig.  Ska strax klä på mig och ta långpromenad med bamse, får passa på nu medans solen ligger på. Sen blir det hem och städa.  Tråkiga söndags-sysslor men de måste ju göras. Måste även gå igenom matten tills i morgon, hur de nu ska gå. 

Igår hade jag en myskväll hos min mamma + familj, vi drack vin, sjung karaoke och åt god mat. Vi skratta så magen vände sig ut och in. En riktigt bra lördag med andra ord! 

Nej nu ska jag försöka vakna till ur de sega och ta mig ut.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback