söndag

Godmorgon bästa!
Söndag idag huh? ush fyfasiken. Jag bokstavligt talat HATAR söndagar, då vet man att man har så mycket att göra. Turbon går i 1000, haha.  Jag har iaf varit vaken sen 9 nångång. Robin åkte till jobbet för en stund sen så jag ska fixa klart mig och åka hem till min mamma, ska nämligen göra klart en uppgift med min syster och sen bara umgås med dom, ska även åka och kolla på våran nya lägenhet lite senare ikväll och givetvis är mamma snäll och följer med, hon ger mig sån insperation så jag älskar att ha henne med överallt, min ängel! 

Så nu ska jag städa bort lite skit från vardagsrummet sen ska jag åka iväg, Bamse är redan och busar hos Zera så där får han vara idag och ha det bra, får passa på nu fram tills dess vi ska flytta.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback