lördagsmorgon

Godmorgon världen 
idag är det lördag och jag vaknar upp med ont i halsen. Ovanligt,haha.  Föresten, alla säger att de snöar överallt? men jag ser då ingen snö? och jag hoppas verkligen att den inte kommer för här har den ingenting att göra ;) 

jaja, så vad händer idag? ingenting faktiskt. Jag ska bara städa och packa ner de vi inte använder i denna lägenhet. Vi flyttar ju om två veckor ungefär så de lär ju börjas lite iaf, så slipper de bli så stressigt sen. Jag behöver också plugga, brukar egentligen alltid plugga på söndagar men jag har fullt upp i morgon så någon uppgift måste jag beta av idag känner jag. Men mitt huvud säger " inge mer plugg"  haha. Jag är så troligt skoltrött alltså, finner inga ord. Men man får helt enkelt bita ihop. 

Nu blir det frukost sen ska jag påbörja städningen och packningen.
Puss 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback