Grill-mys

Hej hjärtan!

Dagen har varit jobbig men slutade bra, va i skolan fram till halv tre o har varit helt död hela skoldagen, så trött! Slutade iaf halv tre och gick o mötte Robin sen gick vi till mimer och skrev på kontrakt för vår nya lägenhet så nu flyttat vi i slutet av månaden in till stan och de ska bli så otroligt skönt!

Vi byter upp oss till en betydligt större lägenhet så jag är helnöjd, fast det är
bara Robin som sätt den, jag ska kika på den för första gången på söndag. Jag har bara hört vad Robin sagt om den o den verkar perfekt, så jag ser fram emot de.

Just nu sitter vi o grillar med grannen, får passa på medans de är fint väder o medans man bor här.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback