work work work

Hej!
hoppas allt är toppen med er, med mig är det okej. Är super trött. Somnade när jag kom hem ifrån skolan och sov i kanske 2 timmar? nu sitter jag helt död och försöker göra klart en uppgift, de går segt men frammåt iaf.  Jag räknade uppgifterna jag hade kvar och kom till 12 stycken, dock så är jag halv klar med 2 stycken.  Jag va klar med en uppgift men pratade med läraren idag och hon sa att om jag skriver alla b och c frågor ( jag skrev bara a) så skulle jag förmodligen höja mitt slutbetyg till vg eller mvg om de såg bra ut, och de ska jag försöka göra. Därför måste jag lägga till fler saker och vara med noga och skriva mina egna tankar osv, men uppgiften är jätte stor. Jag har som sagt bara skrivit a frågorna och är uppe i 7 sidor, så ni förstår ju! :)

Nu ska jag forsätta plugga och sen försöka fixa klart bokrecensionen som kommer ta flera dagar med tanke på att jag inte läst klart boken, haha.  

men i helgen ska jag till mammut så hon får hjälpa mig att ta bort några uppgifter, tar all hjälp jag kan få. Tiden är knapp och allt ska vara inlämmnat om mindre än två veckor.  Önska mig lycka till
Vi hörs senare!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback