The game plan

springer mellan toan och tvn, jag fixar mig lite eftersom att jag ska åka en sväng till mamsen men samtidigt är det en film på tvn som heter The game plan, så sjukt bra film. Såg den i förrgår för första gången då robin tvingande mig till att se den, de är alltid så. Jag säger alltid att han har dålig filmsmak, men sen när han väl tvingar mig till att ge en film en chans så fastnar jag direkt.  De är jämt så, haha.   kanske ska börja lyssna på han så han slipper tjata livet ur sig själv =)


Har ni sätt den? om inte så tycker jag faktiskt att ni ska ge den en chans. & gör inte som jag som nästan gav upp efter 10 minuter. Den är trögstartad, men efter ett tag så fastnar man som sagt.  Jag gjorde det iaf! :)




2011-05-09 // 19:35:29

Kanske ska ta och se den då :D

2011-05-09 // 19:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback