Onsdag!

Godmorgon sötfisar♥
som vanligt så är jag uppe tidigt, somnade inte förens 4-5 i morse men ändå så är jag så pass pigg nu.
förstår inte riktigt hur det kan gå till, sen när skolan börjar nästa vecka så kommer jag vara allt annat än
pigg, haha. tänkte ta mig en vända till stan men jag orkar inte idag, kanske får bli imorn. Har ni sätt vädret ute?
helt undebart, måste verkligen ut på en prommenad snart känner jag, måste försöka väcka älskling först, vilket
inte kommer ge något bra resultat.

jaha, vad ska man annars göra? kanske ska städa upp lite i köket och ta något ätt käka, låter som en väldigt
bra idé.  sen ikväll kommer rebecca och patrik hit, kommer bli mys! 

ha en bra dag, / lots of love.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback