Kärleks - lista

Vad fick dig att falla för din kärlek?
Hans ögon & leende.

Hur länge har ni varit tillsammans?
1 år & 9 månader.

Vem är känsligast?
Jag, haha.

Vilka speciella datum har ni?
23/6-09 då vi blev tillsammans & 23/6-10 då vi förlovade oss.

Kom du ihåg vad din kärlek hade på sig första gången ni sågs?
Han hade en randig t-shirt & ett par blåa jenas som han vikt upp. & En keps bak och fram.

Har ni samma stil i klädsmak?
Det kan jag inte påstå, ibland kanske.

Har ni samma smak
inredning?
Ja det tycker jag!

Firar ni alla hjärtans dag?
Ja, Vi myser hemma framför en film och äter gott!


Firar ni era speciella datum?
Ja det gör vi =)

Vem av er är den som vill mysa mest?
De är helt olika, vi är bägge likadana tror jag. Fast han kan vara en aning mer myssugen

ibland tror jag.

Om ni har två duschar och båda ska duscha, tar ni en varsin eller delar ni?
Delar såklart!

Blir du sur om din kärlek skulle välja att duscha själv?
Haha, varför skulle jag?

Har ni samma vänner?
Några stycken!

Är ni alltid på samma fester?
Nu för tiden är det mest jag som är ute, haha.

Har ni samma favorit på systembolaget?
Det kan jag inte påstå!

Vem vill oftast?
Båda ;>

 

Vilken sida sover du på?
När vi ska somna ligger han och håller om mig, när han har somnat vänder vi oss så att jag håller om honom, och sen vänder han tillbaka igen, haha!

Delar ni täcke?
Vi gjorde de förut, men nu har vi ju en stor dubbelsäng så vi har ett eget. Plus att varje gång man delar täcke med han så slutar de alltid med att han har hela täcket. -.-

Vem bäddar sängen?
Oftast så är det han, för han tycker att jag bäddar så fult!

Vem lagar maten?
Bägge två!

Vem städar?
Vi hjälps åt

Har ni samma intressen?
Nja, beror på

Hur ofta säger ni att ni älskar varann?
Det varierar.

Vad gör ni för att visa varann kärlek?

Ger varandra pussar & kramar, säger att vi älskar varandra och bara myser.

Tar ni er tid att bara vara ni två ibland?
Självklart, speciellt eftersom vi bor ihop!

Badar ni badkarihop?
Lite svårt när vi inte har ett!

Har ni nån gemensam tatuering?
Nej de har vi inte.

Kommer ni leva ihop resten av livet?
Som Robin säger, förhoppningsvis! Man vet aldrig vad som händer, men det är vad vi siktar på :)

Går ni på toaletten ihop?
Jag kan inte kissa när han tittar på, medans han kan kissa när jag står och borstar tänderna, haha

Vad älskar du mest hos din kärlek?
Jag älskar allt hos honom, men det jag älskar mest är nog det faktum att han är min.









» elinn

Vem bäddar sängen?

Oftast så är det han, för han tycker att jag bäddar så fult!



HAHAHAHAHAHAHAHA så söööta :D

2011-03-26 // 21:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback