håller jag på att kvävas eller?

fan va obehaglit de känns i käften. Vaknade vid 4 av att "bjällran" eller vad den nu heter som man har i käften va helt uppsvullen, fick knappt luft. Aså de är helt sjukt, den är typ bamsestor och lös och hostar jag eller typ trycker så lägger den sig själv på tugan, haha de är svårt att förklara men de är helt sjukt? är lagomt skakis på vad de kan vara.

+ att man har en galen katt här hemma som tror sig bestämma över oss, vilket den gör. haha :) Hon fräser såfort vi
kommer nära,Man blir fan rädd att hon ska hoppa på en.
Som nyss tex, jag gick till toan för att jag skulle kolla vad de va för grejs i min hals & då låg hon innuti sin kattkorg/kattborg och sov, så jag passade på att springa iväg innan hon börja fräsa. När jag öppnar badrumsdörren så ligger hon på mattan precis framför mig, hon iaktar mig på nått sätt. Sen när jag går så börjar hon fräsa och grejer, jag dog ju typ så jag sprang därifrån. haha =)  Snacka om att få sina flippattacker!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback