du är en sån stor del utav mig, syster ♥

jag saknar dig så otroligt mycket gumman! du har varit en sån stor del utav mig i fleraflera år nu & jag önskar att för varje dag som går att du flyttar närmare mig, varje gång jag får chansen att vara i dina armar är då jag mår som allra bäst. Ingen förstår mig som du, ingen är som du & så har det alltid varit. Du är så världefull för mig & jag älskar dig så mycket lillasyster!



» elinn

åh älskling jag får tårar i ögonen! :')

du är så underbar storasyster, jag önska att jag hade dig vid mig hela tiden!

du är så otroligt underbar och jag älskar dig av hela mitt hjärta.

utan dig existerar jag inte.

du finns alltid där och du lyssnar.

jag vill bara pussa på dig och hålla om dig hela tiden!

jag önska verkligen att vi bodde närmre varandra!

du otrolig sandra, jag kan inte förklara med ord, dom skulle inte räcka till! <3 <3 <3

2011-03-26 // 19:08:28
» elinn

Du är det finaste som finns älskling!

Älskar dig obeskrivligt!

Tillsammans klarar vi allt, tillsammans kan vi gå igenom eld!

Har jag dig så har jag allt, är jag med dig så är jag som lyckligast!

Du tar orden ur min mun.

Jag skulle kunna skriva en bok om hur mycket jag älskar dig och är glad för att jag har dig.

Om du bara visste gumman.

Du är min solstråle, du lyser mina mörka dagar!

<3 <3 !

2011-03-26 // 20:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback