cry your tears, they will still dry

hallååååå!
kom precis innanför dörren efter en dag med shopping och middag hemma hos min älskade svärmor, var så trevligt. Alltid lika undebart att träffa hela gänget. Tack för en super trevlig dag sussie! ♥
Vi passade också på att springa in på ikea och willys när vi ändå va i stan, så vi fick med oss lite saker hem.
Älskling står nu och diskar och jag har precis pakat upp dom sista varorna, ska ta med en powerking & lägga mig i soffan. Har varit konstigt snurrig idag, vet inte vad det kan vara men förhoppningsvis så släpper det snart.

Jo juste, Robins pappa och hans tjej va här och hälsade på igår och samtidigt så passade Robins pappa på att handla lite saker vi behövde, dels en dubbelsäng. helt ny ifrån ikea så jag kan verkligen meddela att jag sov som en prinssesa inatt, älskling med för den delen. Sen fick vi lite mer saker, som ex en damsugare ( vi hade en apgammal innan ) verktyg, ljuslyktor, fullt av påslakan, handukar, stora glas, mattor osv,  Kommer inte ihåg exakt allt, men vi fick massor av saker. Tusen tack, vi är så tacksama för allt! 



vart bor ni ? :)

2011-03-21 // 20:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback