soliga dag!

hallå!
härliga värme, den gillar vi och den får gärna stanna resten av sommaren också.  Hur som helst så är jag helt slut i kroppen, jobbade igår kväll med att bära flera ton hö i flera timmar och de tog på min kropp kan jag säga. Har blåsor på hela händerna och ryggen och magen värker, buuhu men träning är bra ;) Nu ska jag fixa mig lite och sen gå över till grannen och grilla tänkte vi, i morn måste jag in te stan en sväng och köpa leggings. Hade sönder mina igår när jag fixade och trixade med höt, men så kan de vara, Känner att denna månad kommer bli tungt ekonomiskt men man får göra de bästa av situatuonen antar jag, kryssning på lördag med familyaaa, ska bli myspys. De är första gången som jag och babe åker tillsammans, så de ser jag fram emot. :)

Nu fixelix




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback