om du inte säger någonting alls

Godmorgon mina vackra ;*
onsdag idag & humöret är på topp, dock så är jag nojjig över åskan som ska komma in nu under dagen.
Det har ju varit så mycket prat om de, så inte konstigt att man blir tokig. Dock älskar jag när de åskar och blixtrar men jag tänkte lite mer på vår hund, jag och robin ska hem till mamma efter jag har varit på stan med mina brudar och vår granne ska ta ut bamse, men bamse hatar verkligen åska så vi får väl se hur de går.  Så nu ska jag strax väcka upp lilla älsklingen och sen ska vi ta bussen in till stan, han ska iväg och klippa sig & jag ska som sagt med julia och ta sprutan, fast först måste jag sätta på mig lite mascara & gå ut med vovven

Vi hörs lite senare, puss & kram



» ELIN

SV: Okej, men är allt bra med dej ? :D ♥



Kram!

2011-06-08 // 14:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback